Well hello again

Hej! Då ska man försöka få till detta supersnabbt när bruden brud sover ;-)

Uppdatering på livet är att jag har klippt av mig håret och blonderat det. Känns som årets bästa grej. Kommer aldrig spara långt igen. Mitt mongohår som bara hängde och slängde. Sedan har jag tatuerat mig i svanken, tre fräsiga blommor. Irran har hunnit bli 2 år och pratar som aldrig för. Säger så roliga saker. :-)
Annars så håller Jon på att byta fasad! Whoop whoop! Blir superbra, faktiskt. ;-) Längtar till man är klar med knutar och foder och vad allt heter. I samband med att fasaden skulle börja bytas fick vi en vattenläcka i badrummet uppe, så där var vi tvungen att riva ut allt. Men nu äntligen kan man iaf använda det. Inte riktigt klart. Taket och listerna måste fixas, och sätta upp lite krokar och sånt. Och försöka få till en snygg inredning, nu hur det ska gå till när det knappt får plats något alls där :-)

På lördag blir det galej här i huset. Hoppas på asbra väder så man kan vara ute och spela och dona.

Ja det var den snabba varitanten. Vi får väl se när nästa inlägg blir. Så småningom ;-)

Tjing tjong


Kommentarer
Postat av: kerstin

Kul att du har börjat blogga igen!

2012-09-05 @ 18:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0