Plankan

Igår sa jag till Jon och jag måste göra plankan-övningar varje kväll. Och ikväll fick jag tips från Miwa om en kvinna som heter Olga, som har en blogg, som är värsta träningsgalningen. Men tänkte ta till mig hennes tips om bara plankanövningar och inga situps då magmusklerna är delade! Så nu jäklar ska det göras plankor.
Snälla, ge tips på olika plank-övningar! Gärna enkla, då jag inte alls är stark i kroppen, orkar knappt klara en vanlig planka, med armbågarna och fötterna i marken.

Nu måste jag vara så där supermotiverad så det blir fixat någongång! Ska kirra före-, under tiden- och efterbilder.

Jag ska göra plankan varje kväll i två månader!
förebild kommer i morgon!

Kommentarer
Postat av: Kaya

Du kan göra plankan på knäna till en början! :)

2011-03-09 @ 19:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0