men hallå igen

en uppdatering vore kanske på sin plats. :-P

Nu kan jag faktiskt gå ut med att Jon och jag gifter oss i sommar! :-) Skickade iväg inbjudningarna för två veckor sedan. Än så länge har bara mamma och pappa svarat att de ska komma ;-)
Så nu är det fix inför vad som komma skall. Klänning - Check! Ring - Check! Lokal - Check! Check check check!
Känns som att jag har tänkt på allt som behöver tänkas på.

I morgon ska vi alla fall till festprissen för att kolla av lite grejer med Jons kläder.

Men annars så måste jag ta tag i träningen på riktigt nu! I april måste jag sy in klänningen för Ewa på festprissen hade inte tid alls i maj. Så kroppen jag har i april, kommer jag måstas ha 4 juni! ;-)

Nu råkar det bli fet text, och jag får inte bort det!


Kommentarer
Postat av: Petran på DesignInsight

Men GRATTIS!! gud va kul! Du verkar ha bra förberedd :) härligt inte behöv du träna nåt du har ju lyckas få tillbaka din kropp redan efter Iris. Å ni kommer vara så fina! :) Lycka till!

2011-03-02 @ 20:39:21
URL: http://designinsight.se
Postat av: Linda

Grattis igen!! :) Vi ska svara så fort Erik får bekräftat att han får ledigt från jobbet den dagen ;)



Festprissen var ju riktigt bra på karl- kläder! Vi hade supersvårt att hitta röd kravatt till Erik som vi ville ha, men nog hade dom en allt ;) Och mycket mer därtill!



Haha jag köpte en för stor klänning också, trodde ju i min enfald att jag skulle ha gått upp i vikt (risken för annan viktuppgång ej relaterad till fett fanns ju också) så mycket som jag försökte lägga på mig men icket då :P Men det blev bra ändå. Sydde aldrig in den, för jag gillade att jag inte såg så mager ut i den :) Satte ett band i midjan som drog in lite istället :)



Lycka till med alla förberedelser som är kvar :)

2011-03-02 @ 21:44:36
URL: http://taggtroden.blogg.se/
Postat av: Linda

Kravatt är ju coolt :D

2011-03-03 @ 05:26:27
URL: http://taggtroden.blogg.se/
Postat av: Skarran

Så roligt, grattis till er! =)



(Eller man kanske inte säger grattis i förskott, det blev nog lite knasigt... =P)

2011-03-03 @ 21:15:48
URL: http://mariaskarin.blogg.se/
Postat av: FridaW

Hej!



Sgå precis din kommentar på min blogg.



Vi har faktiskt inte kommit överens om hans klädsel ännu.

Jag tycker han ska ha fluga men han tyckte det var töntigt. Han skulle vilja ha kravatt eller liknande men vi båda tycker det ser lite konstigt ut till vanlig kostym.

Jag tycker i så fall han kan ha cerise slips. Men han vill ha "något annorlunda", hur han nu ska kunna få till det.

I USA när man tittar på ex. kändisarna så har de ofta svart kostym, vit skjorta och svart slips/fluga. Snyggt men kanske tråkigt? Jag vet inte...

2011-03-03 @ 22:55:22
URL: http://www.minbrollopsblogg.se
Postat av: M:et

Grattis igen Kat!! :) Det kommer att bli helt underbart! Ni kommer att vara så fina :) Kram

2011-03-12 @ 07:57:43
URL: http://niomanadersvantan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0