här sprättas det pengar!

Jösses vilka pengar det är som försvinner från kontot.
Har köpt dukar och dekorationsstenar till dukningen. Har köpt tyg för "rispåsarna". Har fixat riktiga lösnaglar idag! Gick "bara" på 450 kr, då det egentligen kostar 850 kr. Såg annonsen i tidningen sju och tänkte att jag skulle passa på! De blev fina. Men tror de blir ännu finnare efter nästa gång. Tyckte att det vita kom lite för långt in på nageln, om ni förstår vad jag menar. Sedan har jag köpt löshår för bröllopsfrisyren. och och den här månaden måste jag till frissan och fixa håret, köpa underkläder och skor för jag ska även sy in bröllopsklänningen den här månaden! Och då måste jag ha underkläderna och skorna som jag ska på bröllopet. jaja..

Hej och hå!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha jag minns att den värsta utgiften för oss, som vi inte ränkat med, blev de små konfetti- hjärtana som folk kastade på oss istället för ris. Fick skicka efter fyra gånger innan vi hade tillräckligt mycket! :O

2011-03-29 @ 19:36:31
URL: http://taggtroden.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ja dyyyrt är det, men skojigt!!!!!

2011-03-30 @ 19:16:16
URL: http://lillafamiljenimovattnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0