dum dum dum

Dum! Det är jag det!! Har hittat ett företag på internet, som kanske har en kravatt i den önskade färgen. Kontaktade dem och  de vill att jag ska skicka ner ett tygprov på färgen. Till Cypern alltså! Skrev brevet idag och la dit en tygbit. Postade brevet. Med vanligt frimärke!!! och ingen avsändare!! Dumma jag!! Ska tusan hänga vid lådan vid tömning i morgon och hoppas på att gräva fram det och sätta fast rätt frimärke!!

Men något bra idag var att Jennie testade att göra bröllopsfrillan. Inte precis, men på ett ungefär. Kommer bli superbra!! Spännande!

Kommentarer
Postat av: Sara Lundblad

Jadu Katarina!

Jag kan inte annat än att hoppas att hinnsvepningen fungerar! jag har inte lust att vänta längre! :D

Gick du över mycket?



Grattis till kommande bröllop! :D

2011-03-25 @ 22:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0