veckan

Denna vecka bjuder på både lite hälsa och lite onyttigheter. Bra kombo det!
¨
Måndag - Brummade Karin, Sophie, Iris och jag till Ikea. Åt frukost och lunch på Ikea, billigt och bra och gott.
Tisdag - Gick in till stan för att hänga med Sophie och Therese. Fikade. Iris och jag hängde med Jennie på salongen en sväng. Sedan vandrade vi till sjukan för att säga hej till mamma/mormor. Och sedan gick vi hem.
Onsdag - Idag gick Jon, Iris och jag till ryggknäckarn för att kolla och fixa med Jons rygg. Så kl 10 började vi färden till Sjögatan. Sedan åt vi på Arenan, och fikade sedan på UH. Sedan började Jon jobba och jag traskade upp på sjukan. Fixade inför sommarjobbet. Skönt det. Det är verkligen jäääättesvårt att få jobb som syrra på sommaren. Or not ;-) Sedan gick vi ned på stan igen för att hänga med Karin. Och sen gick Iris och jag till Jennie som fyller 25 idag. :-) Där blev det fika. Var tänkt att Iris och jag skulle gå hem sen, Men tack och lov så fick vi skjuts av Miwa som hade plats i bilen för barnvagnen och hade stol till Iris! Yeay! Tack så himla mycket!
Torsdag - I morgon blir det thaimat och fika hos mama Elin och Milo :-) Ska bli kul. Tänkte gå... Men Rebecca har erbjudit sig att skjutsa...
Fredag - Stan med svärmor och svägerska, så då tänkte jag gå in. Iris får rulla in. Sedan på kvällen kommer Sophie och det blir hårfärgning och kolla på klänningar. Är ju fest i morgon!!
Lördag - Fest hos Jennie!! Ska klippa mig hos Jennie efter lunch och sedan ska hon hjälpa mig med frisyren. Thaimat igen ;-) Och sedan party party party.
Söndag - Ska jag må så jäkla bra och bara slappa! ;-)


Kommentarer
Postat av: Monja

Hihi, roligt med dina veckoplaneringar. Så kul att höra att du ska ut och festa igen :) Det förtjänar du, så jag hoppas du får en kanonkväll, speciellt när du får den lyxen att få håret fixat :)

2011-01-20 @ 08:26:02
Postat av: Smsa Låna

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 00:42:18
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0