tack

Jag vill tacka
Sophie - För att hon satt barnvakt åt Iris i onsdag när jag var och fixade lite till på fjärilen (tattoo oo oooo). Plus att jag fick låna bilen! Brum brum. Så jag kunde passa på att handa lite på Hemköp. Våran bil har ju pajat.

Sofia - För att hon ville gå till mig, gå med mig och Iris på sjukan, och sedan hem igen. Och för att hon passade Iris när jag fixade mig för kvällens festligheter.

Mamma och pappa - För att Iris får bli passad av er till i morgon.



Det värsta med att tatuera sig är inte att det gör ont. Nej det är efterarbetet! Så jädra drygt att hålla på att tvätta tatueringen, och plasta in, och tvätta, och plasta in, och tvätta, och smörja in, och smörja in, och smörja in, och smörja in och smörja in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0