kladdkaka

Idag har jag fått i mig hela kostcirkeln tror jag
Frukost: P-piller, vitamintablett och 2 klunkar vatten
Lunch: Kladdkaka  med grädde, och päron lättdryck
Mellanmål: En till bit kladdkaka med grädde... ;-)
Middag: Nej nu blir det faktiskt lax i ugn med potatis!

Idag har vi haft finbesök. :-) Trevligt trevligt. Och Wilmer var det full fart på! Han har lärt sig krypa och tog sig blixtsnabbt överallt. Blir man lite påmind om att man måste bebissäkra.. Det är ju inte så att vi har de vassaste knivarna i nästnedersta lådan i köket. Knäppte lite kort på järngänget, men jag får ju inte i minneskortet i datorn! Men när Jon har kommit hem med en minneskortläsare ska jag fixa fram en bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0