framtiden

Jag frågade precis Iris vart vi kommer bo i framtiden. Iris, vart kommer vi bo i framtiden? Hur kommer vårt hus att se ut?
Undra just hur livet ser ut om ett år. Firar vi nästa jul i vårat framtida hus?

Just nu bor vi i Gullis, i en 2:a på hela 59 kvadratmeter.

Jag hoppas att man hittar huset till sommaren. Just nu är det ju heldött på hemnet. Sedan är det kanske inte optimalt att köpa ett hus på vintern heller. Snön kan ju dölja fel eller hur huset och gården faktiskt ser ut.

Nej dags för Iris att få gröt och pyjamas!


Kommentarer
Postat av: M:et

Jag hoppas att det blir någorlunda likt för mig då, skulle vara en mardröm att gå upp typ 25 kilo och sen inte bli av med det. Jag gillar absolut inte att jag är på väg att spräcka 60kg sträcket, även fast jag vet att det är för en bra sak :) Jag är o andra sidan rätt lat, jag går inga promenader eller nått annat i motionsväg. Jag går liksom mellan sängen och soffan, skrivbordet och bilen typ :) Haha, antar att jag måste vänja mig vid att röra på mig mer sen när bebis kommer.. Men då känns det som en annan sak.. Att gå ut med barnvagnen känns bra mycket roligare än att bara gå ut för att gå ut!



Hoppas ni hittar ett hus som ni gillar! :) Flytta in i kroksta vet ja!! ;)

2011-01-04 @ 22:07:16
URL: http://niomanadersvantan.wordpress.com
Postat av: Monja

Du tänker helt rätt Kattis :) Inge hus på vintern för det döljer många fel, men sen när ni hittar, se till att en besiktningsman kommer och kolla även olika kryprum :) Håller tummarna att ni hittar nåt fint :)

2011-01-06 @ 19:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0