Alla veckans dagar har du här!

Denna vecka är det fullt schema. Idag har Jon och jag fixat och trixat lite inför vad komma skall. Idag har jag även slutat amma på dagtid. Så nu är det endast nätter som gäller. Och Iris som hade slutat amma på natten har de senaste veckorna börjat igen. Och då äter hon två gånger också! Jaja, en sak i taget. Nu trappar vi ned på dagarna, och låter det vara så några veckor, sedan tar vi tag i att minska nattamningen på allvar.

I morgon tror jag inte det är något speciellt. Men jag hoppas att bovärden Greger kommer på besök då vi har stopp i avloppet i köket, och att jag råkade ha sönder "tvättlinan" på toaletten, så den brakade sönder. Det är en sån där som hänger på väggen. Vi har ju ett skötbord som man ställer på badkaret, och då skulle jag byta blöja på Iris, och så skulle jag he ned "tvättlinan/stället" för vi har en mobil som hänger på den, så Iris skulle ha något att titta på. Men då tappar jag taget så den slår ned, och då gick plasten sönder så hela grejen lossnade. Men det gick bra, den prickade inte Iris som tur var! Gammgrejer!

Onsdag längtar jag till för då kommer det trevligt besök. Miwa med Hilma, Linda med Wilmer, Jessica med Maximilian och Anneli med Sixten. Då blir det nog kladdkaka det bjuds på!

Torsdag ska det vara fika med vännerna från familjeliv, men då kan jag inte komma snyft snyft, för jag ska fixa lite mer på tatueringen, fjärilen. Då ska Sophie vara barnvakt åt Iris. :-)

Fredag är det myskväll med Jon. Iris ska sova bort för allra första gången! Men det kommer nog gå finemang. Jon och jag ska ut och äta, och sedan gå på revy! Ska bli skitkul. Och sedan mys hemma, kanske godis och film!

Och sedan tänkte jag trycka in en träff med Mona denna vecka, får se när det passar. Och Molle ville hänga
med så vi får se när det blir. Kanske torsdagkväll......

Ja just, sedan ska jag upp på sjukan för att fixa jobb i sommar. Men Iris och jag trallar nog upp när Karin jobbar dag så hon får chans att pussa och krama Iris.


Kommentarer
Postat av: M:et

Guud vad härligt med myskväll!! Hoppas ni får det riktigt härligt :)



Tack K, men jag gillar faktiskt inte sjalarna, vet inte varför men jag har aldrig gillar dem.. Varför ska du sälja din?



Lapparna från Ikea står på köpelistan, det är bara så sällan man åker ner, tråkigt nog :( Men jag antar att vi kommer att göra en rajd när det börjar dra ihop sig :)



Snorsug? Är det nått man ska ha? Vad är det? Det lär ruskigt obehagligt =P



Temp har vi, en supertemp! :)

2011-01-12 @ 11:58:29
URL: http://niomanadersvantan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0