vill att bilen ska bli lagad

Undra just när bilen kommer vara lagad. På nyårsafton pajade den, och vi har varit utan sen dess. Jag vill börja träna! Och då måste jag ha bilen. Har skapat ett sådans sockerbehov de senaste veckorna.
På måndag tror jag bestämt det nya hälsosamma livet börjar. Ska planera för det i helgen. Nu jäklar!

Iris sover nu mera hela natten. Så underbart. Men själv så går man och lägger sig så sent, så man är ändå trött när Iris väljer att vi ska kliva upp. Halv åtta i morse, alldeles för tidigt för min smak. Nio-tiden är helt okej.

Annars är läget så att vi väntar på att det ska komma ut nå bra hus på hemnet. Hoppas hoppas VÅRT hus blir till salu i vår! Men nu har de ju högt reporäntan. Känns ju inte så jättekul men men. Det är så svårt med hus. Drömmen vore att inte köpa ett hus för över 1 miljon. Men vill ändå ha ett hus på mer än 130kvm. Och inte supergammalt. Och inom 1 mil från stan. Grunden måste vara tipp topp, och vinden. Vill inte ha nå skit! Måste låna hem boken Köpa hus igen. Jättebra bok att läsa innan man köper hus.

Hoppas på mildare väder i morgon så man kan traska in till stan.


Var på supersweet party hos Jennie/Jimmy för ett gäng veckor sedan. Hade samma klänning som sist jag festade för 1,5 år sedan ;-) men då var jag blond.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0