prupp

Bajs!! Allt försvann. Men jag tänker ta mig tusan skriva om allt igen.

Som vanligt blir det inlägget Iris-influerat.

Den damen kan ibland när hon somnat för natten vakna och vara jätteledsen. Då gör man en snabb felsökning. Tutte i mun? Är svaret nej, då brukar det hjälpa att endast trycka in den så somnar hon om. Är svaret ja, som i detta fall, så brukar det enda som hjälper vara att plocka upp henne och låta henns somna om i famnen. Men nu ni, nu provade jag något nytt! Jag började sjunga. (Jon och jag sjunger dagligen för Iris. Hellre än bra..) Och se på tusan hon somnar om!
En stund senare är det samma visa igen. Jag börjar sjunga. Men då är det visst någon som vill sjunga med! Leo kommer och gormar och jamar, Jag bara nej nej nej! Iris öppnar ögonen. Och samtidigt som jag försöker putta ut Leo ur rummet så sjunger jag om och om igen. Blev rätt galen på Leo. Jag vet inte om ni utan barn förstår. Men på kvällen vill man ha egentid som är dyrbar och barnen får gärna sova! ;-)

Den här veckan bjuder på trevligheternas trevlighet!
Måndag - Var lite halvdan. Städ- och tvättdag. Men Jon var ledig och Iris blev 8 månader :-)
Tisdag - Tog en mysig promenad och kollade på hus i Gullis. Iris farmor hälsade på några timmar = avlastning!
Onsdag - Jag tror och hoppas på lunch med Sophie!
Torsdag - Träffa mammorna från föräldragruppen (och ev Miwa) hos Jessica. Äntligen! Känns som att det var länge sen.
Fredag - Partymiddag hos Elin!! Utan barn! Kommer bli supernice! Måste kirra en flarra vin. :-)
Lördag - Babysim. Mys!
Söndag - ????

Nu kommer en hög bilder på Iris eftersom det varit lite snålt med det i de senaste inläggen.

Här var hon så liten! Man kan nästan inte tro det.



Här var vi i Turkey





Kommentarer
Postat av: Karinskji

Vilken rolig bild på Iris :D den sista där

2011-02-01 @ 23:08:45
URL: http://karinostman.wordpress.com
Postat av: Frida

Iris är så söt:) Men hon växer så fort, vi som inte bor i Ö-vik hinner ju inte med!

2011-02-02 @ 18:59:38
URL: http://rosamazarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0