blir galen

Från att ha varit en bra "bröllops-dag" till att bara känna hopplöshet.
Lämnade in brudklänningen hos Sömmerskan i stan. Kändes väldigt bra. Kommer nog bli bra. Men en sak återstår att bestämma om det ska få vara kvar på klänningen eller om jag ska ta bort det. Den måste i alla falls sys in en bra bit. Var krångligare än jag trodde. Det skulle gå på ungefär 700 kr att fixa.
Sedan tänkte jag att hon skulle sy kravatten till Jon, men hon visste inte hur hon skulle gå tillväga. Jag har tyg och tråd. Men inge mer. Hon behöver mönster! Och jag hittar nada!! Jag blir galen. Känner mig så less att det gör ont i fingrar och ben. Andra tanken var att hon skulle få se en live, men då hittar jag ingen att låna! Jag kommer få lov att köpa en ny för att hon ska kunna sy en till Jon. Så jäkla irriterande. För då kostar den 350 kr, sedan kommer det säkert gå på minst 500 för att hon ska sy den också. Blir så less less less.

Plus att vi inte kan hitta någon svensk låt till kyrkan, finns ingen som vi vill ha. Sedan vill jag ha vanlig musik till in- och utgångsmasch. Men då spelar de inte skiva i kyrkan, så då måste vi fixa stereo och högtalare själv, och vem vet hur det kommer låta! Säkert skit. Tusan tusan tusan. blir så less.

Jag känner mig stressad!

Någon som har en liknade kravatt att låna ut???


Kommentarer
Postat av: Karin

Hmm undra om våra högtalare funkar?

2011-04-07 @ 09:15:45
URL: http://Karinostman.wordpress.com
Postat av: Jenny

Om ni inte hittar en svensk låt som ni vill ha, kan ni väll ta en till på engelska istället?

2011-04-08 @ 09:38:28
URL: http://jonochmamma.blogspot.com/
Postat av: Maria

Vet en tjej som hade "vanlig" musik i kyrkan på deras bröllop som blev jättelyckat, du kanske kan höra med henne vilken utrustning dom hade? Skickar en länk till hennes blogg :)



www.fridavallinastrom.blogspot.com

2011-04-13 @ 11:09:37
URL: http://mumslittlestars.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0