hej

Hej hallå!
I dag har vi haft fint besök av några mammor med deras fina barn. :-) Jag bjöd på kladdkaka. Så trevligt hade vi. Är så glad att vi hittat varandra. Tack familjeliv!

Nu ligger lilla älsklingen i soffan och sover. Stora älskligen jobbar till 23.30. Själv tittar jag på biggest looser. Gillar det programmet! Blir sugen på att träna!! Men det blir aldrig av. Ska ta tag det snart. Men nu när man har en Iris känns det som det kräver lite mer planering än tidigare. Jon jobbar ju olika skift varje vecka.

Sedan gillar jag verkligen min vän Jennie. Känner sig verkligen bekväm med henne. Litar på henne till 100% och man kan vara sig själv. Hon är en av mina topp-fem-vänner.

Stora och lilla Älsklingen


Jag, Emma och Jennie




Kommentarer
Postat av: Katarina

Tack för raderna på min blogg. Blev superglad. Behövde lite peppande (fast jag vet hur fint det kommer att bli!) Ni kommer hitta ert hus också. Tid är bra grejer ibland. Man får det man ska ha, tror jag i alla fall.

2010-09-15 @ 21:03:41
URL: http://vingaamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0