Lördag

Dagens schema

- Husvisning Höglandsstrand
- Bröllop i Arnäs kyrka
- Björn fyller 25 år - gofika på fabriksgatan

Idag har jag sminkat mig och fixat till håret lite. Så här skulle jag vilja att jag orkade fixa mig varje dag. Men jag orkar helt enkelt inte.

Lilla Iris är förkyld. Kan nog säga att i natt  var den jobbigaste natten av alla hennes nätter. Tror jag ammade 4-5 gånger. Och så täppt i näsan så hon inte kan andas genom den, och då blir hon lite grinig och vill ha nappen, men då går det inte att andas alls. Då får hon näsdroppar, och då ska man vänta 15 minuter och sen amma - gissar på att hon ska svälja ned snoret. Efter det kan hon sova någon timme, men vaknar sedan igen.

Annars något nytt i livet med Iris, är att jag har börjat introducera gluten, så varannan dag får hon en liten bit smörgåsrån.
Igår köpte även farmor Anna-Lena smakportioner till Iris, så det ska jag nog börja med lite smått till veckan. Så pass smått att jag ändå ska fortsätta helamma till hon blir sex månader. Imorgon blir hon ju fem månader, stora lilla älsklingen :-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja den är underbar den filmen! En av de bästa jag sett också!



Hur gick det på husvisningen då? :)

2010-10-30 @ 17:31:21
URL: http://taggtroden.blogg.se/
Postat av: Jenny

Spännande med husvisning. Hur gick det?

2010-10-31 @ 05:48:14
URL: http://jonochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0