jäkla hus

Man kanske ska köpa ett sprillans hus. Egentligen. Sedan kan man köpa eget kök, fixa vissa väggar själv, tapetsera, golv, lister. Sånt som man kan fixa själv utan att det blir kaos om något inte blir som man tänkt sig.

Det tål att tänkas på. Men om jag känner Jon- och Katarinaförhållande, så får jag stå för det största delen av allt tänkande...

jäkla pengar. allt ska då kosta. pengar kanske inte gör en lycklig, men det man kan köpa för pengar kan!

På lördag ska jag i alla fall fara och kolla på de fula "nybyggda" skokartongshusen vid höglandssjön.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är inga bra hus :( har stått nånting om att dom vilar på felaktig grund i tidningen tror jag. Men det kan ju vara fixat också, försökte hitta nåt om det hela men det enda jag hittar är : http://allehanda.se/start/ornskoldsvik/1.753798-problem-med-nybyggda-hus-i-hogland



Och det verkar ju som att dom fixade en ny entrepenör och att det löste sig. Men ska fråga Rickard om det där, han visste lite mer!

2010-10-28 @ 11:15:16
URL: http://shiara.bloggie.se
Postat av: Anonym

Jag förstår att det kan vara frustrerande att inte hitta något lämpligt objekt, antingen är det billigt men för mkt renovering, eller felfritt och dyrt...men snart dyker nog det perfekta drömhuset upp, kanske inte helt felfritt, men med lagom att fixa och med mkt potential. Jag hoppas ni finner det snart för det är ju verkligen skönt att bo i hus. Kul att ni har andra roliga planer att sysselsätta er med i väntan på hus =)

2010-10-28 @ 21:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0