tjolahopp

Huset i Höglandsstrand såg bättre ut än vad jag trodde, men ändå inget för oss. För dyrt också.

Iris är fortfarande förkyld, men jag tror det har blivit lite bättre. Nu är nätterna tillbaka till sina vanliga underbara rutiner.

Förkyld donna


Schema för i morgon

Tisdag
- Hälsa på farmor
- Förhoppningsvis BVC med Iris, väga och mäta. Egentligen vaccinering också, men tror vi får skjuta på det då hon är förkyld.
- Ner på stan och träffa Sophie

När Karin kommer hem från Thailand ska det börjas träna!! På elitnivå ska ni veta! Eller nästan i alla fall ;-) Friskis here I come!


Kommentarer
Postat av: petra

Hon är ju för underbart söt =D

Jag ska också börja på friskis och köra elitnivå-träning ;) Hoppas på att kunna börja snart, men får väl se då jag varit hos bm för kontrollen om man kan börja efter det kanske =)

2010-11-02 @ 07:51:28
URL: http://peppra.blogg.se/
Postat av: Miwa

Hur mycket väger hon och hur lång är hon :) Hilma väger 9,3kg och är 71cm, var och kollade igår.

2010-11-02 @ 08:44:48
URL: http://miwis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0