Tisdag

Hejsan svejsan! :-)
Nu ska vi uppdatera er lite.

Igår ringde jag till Gyn för att höra lite om min förlossningsskada och  kommande plastikkirurgi som det så fint heter. Eftersom jag inte börjat trappa ned amningen än, så bestämde vi att jag skulle höra av mig efter nyår. Så någon gång nästa år blir det att skära upp och sy om. trevligt trevligt.
Igår ringde jag även en till samtal och då till ABF och anmälde jag Iris till babysim som börjar efter nyår. Ska bli rooooligt! :-D

Idag var Iris och jag på babybokprat med våra fina vänner på bibblan. Och det var så himla mysigt och trevligt. Det rekommenderas till alla som har bebisar! Längtar till nästa gång. Fyra gånger är det sammanlagt och helt gratis!

Nu ska vi snart skjutsa papa Joe till jobbet, och sen eventuellt fara till min farmor och invänta att klockan ska bli sex så man får fara och hälsa på Kaya och Andreas. :-)


Fotograf: Sophie Hamberg Bergvall

Kommentarer
Postat av: Karin

Min lilla alskling! Snart far vi kramar och draggla pa varandra igen!

2010-11-16 @ 16:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0