min fina dotter iris

Hon har blivit så duktig. Den senaste veckan är det bara att lägga ned hon i sängen när det är dags att sova för natten. Man behöver bara gå några svängar och trycka i nappen. Jag minns knappt när jag bar hon till söms sist. ja, det var säkert en vecka sedan ;-)

Ikväll var jag på en mycket trevlig middag med ReeBeCk, EvE, TeZz, EmZ och givetvis Milea. Det blev black and white för mig, och sedan glass med banan och chokladsås till efterrätt. Inte helt fel på en tisdag. ;-)
Och fina Iris hon var faktiskt hos mormor och morfar. Jon är i Skellefteå och kommer hem seeent. Säkert kl två. blö. Men det är andra gången mormor och morfar är barnvakt och det gick så himla bra! Jag hade kirrat lite mamas milk, bara 80 ml blev det, och sedan skulle hon få äta det med smakportion. Och först fick hon en halv burk majs och potatis, men hon ville tydligen ha mer så hon åt en hel burk! Första gången hon fått så mycket. Men än så länge verkar det ju ha gått bra. ;-)



Ja just, vägde och mätte hon idag också för hon är ju 6 månader nu! <3
8250 gram och 70,5 cm lång kärlek!

Kommentarer
Postat av: Karinskji

Imorgon är det moster Karins (kvinna 50+) tur att barnvakta! :)

2010-11-30 @ 23:31:44
Postat av: Linda

Åh vad fin hon är :)

2010-12-01 @ 16:58:01
URL: http://taggtroden.blogg.se/
Postat av: Ida

Va skönt att det går så smidigt vid läggning. Hoppas det håller i sig :)

Hon är så himla fin =)

2010-12-03 @ 17:34:47
URL: http://idalinneaogren.blogg.se/
Postat av: Katarina

Absolut, B är en fin bokstav. ;) <3

2010-12-03 @ 20:27:19
URL: http://vingaamelia.blogg.se/
Postat av: Ann

Sån himla fin bild på er!

KRAM

2010-12-08 @ 22:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0