Vecka 36+0

Vecka 36+0!!!
Magen blir tydligen större och större, även ifall jag sälv inte märker av det så mycket. Eller, ja det blir svårare att vända på sig och kliva upp från sängen. men inte att jag känner mig större. Bara när jag kollar i spegeln :-P

Men igår skedde det som jag länge fruktat. Som en blixt från klar himmel kom bristningarna! Precis på det ställe jag ville ha de minst. Precis på magen, under naveln!! Igår kändes det som minst 100 rödblåa tigerränder. Idag ser det lite bättre än. Men drygt ändå. Bara sådär, på några timmar. För de var inte där på morgonen. Utan måste ha kommit dit under dagen :-( :-( anus! Undra just hur det kommer att sluta. Tur det finns operativa metoder.. Men då ska man väl helst kläckt ut alla ungar man ska ha först.

Igår hämtade vi våran fina vagn i alla fall! Längtar till man får ut och köra på riktigt!! :-D Sedan fick jag en amningskudde av Jon också <3 Tror det kan vara toppen att ha en sådan. :-)




Kommentarer
Postat av: Maria Hallin

Mäh, den va ju superfin den :D



O bristningarna, du vet ju att vi ska åtgärda sånt senare ;)

2010-05-03 @ 16:21:12
Postat av: Karin

Idag är det en sån där speciell hampnäsdag så alla är borta och det är många vikarier. Men jag tror att det är Jonas, Ulrika och Britta på rehab/geriatriken. Och Ingemar är på stroken.

2010-05-05 @ 10:54:39
URL: http://karinostman.blogg.se/
Postat av: Mona

Jaså de fruktade bristningarna har kommit nu. Precis som jag då i v 36. Tur att de bara är UNDER naveln än. Själv har jag ju fullt både över och under naveln. Har du tur är de där de enda du får. Om inte annat så får du se det som att du ändå fått barn och lite ska det väl synas på kroppen. Nått minne ska man väl få från graviditeten ;)

2010-05-05 @ 16:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0