Oj vilken torsdag det blev!

Ja hörrni!
Idag har jag ägnat den större delen av dagen till att sy ett burskynke till kattuställningen den 15 maj. Har inte råd att köpa ett, de kostar ungefär 1200 kr. Så då blir det att sy ett eget. Är kanske inte superavancerat att sy, men det tar ju så sjukt lång tid. När man måste mäta och få rätt storlek. Höll på kanske i fem timmar, och är inte klar än. Säkert minst fem timmar till.. Det blir i alla fall grönt. För grönt ska tydligen passa både Melker och Leos färger. :-)

Sedan trodde ju jag att jag skulle på hårshowsgrej med Sophie. Sophie smsade så fint och sa att jag inte behövde äta middag för man skulle ju bli bjuden på maffiga mackor och fika. yeah right ;-) Vi skulle bara förbi syster Karin innan och lämna och hämta nått. Väl där möttes jag av de finaste vännerna! De hade serpentiner och tutgrejer! Jag hängde inte riktigt med i början! haha :-D Vi åt tacos, lekte lite lekar. haha bland annat nappen i bebisens mun (knorren på grisen), quiz med frågor om bebis och förlossning som mamma hade gjort, byta blöja snabbast (hade ju ingen chans mot mona kan jag ju tala om ;-)) Sedan blev det tårta, en superfin bebistårta som Sophie hade gjort, och presentöppning. Fick jättefina saker! Kläder, halsband, febertemp, babygym med mera :-)

Här kommer lite bilder

Nappen i bebisens mun - Sophies som målat! Duktig hon är!






Kommentarer
Postat av: Karin

Ville ju göra nåt speciellt till dig för det är ju sån speciell tid :) Love you!

2010-05-06 @ 23:46:34
URL: http://karinostman.blogg.se/
Postat av: Veronica N

Kul att fler hakar på am. trender. Ordnade en shower för en kompis här nere i sommras. Så roligt! Å du verkar ha haft skoj du me! =)

2010-05-09 @ 15:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0