Igår var det sex hos mig!

Igår hade jag sex hos mig med Karin, Sophie och Anna. :-D Alltså, Halv åtta hos mig, fast klockan sex istället ;-)
Jag bjöd på (Nu har jag inga tjusiga namn, och jag skyller på tidsbrist)
Förrätt: Morotssoppa med räkost i.
Varmrätt: Lax med pressad potatis, trysundasås, och sallad.
Efterrätt: Gino med Ben & Jerry vanlinjglass.

Det blev lite stressigt ett tag. 17.50 hoppade jag i duschen. Strax efter 18 kom gästerna ;-)

Inatt och nu märkts det att jag stod mycket och jobbade med händerna. Händerna och fötterna svällde igårkväll, och nu är de fortfarande svullna. Och inatt när jag var upp och gick på toa x antal gånger så märktes det i fötterna. aj aj aj. Om händerna och fötterna sväller på kvällen har det alltid gått över under natten. Nej idag blir det stödstrumpor!

Nu ska jag brumma till Karin. Vi ska kolla på trädgårdsmöbler. Mona och Alva hänger också med. Och sedan blir det kanske en promenad. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0