vecka 31+0

Hallå hallå! Entrar vecka 31+0. Eller som man säger, är nu i vecka 32! :-D 9 veckor kvar! En så länge inga större krämpor. Kan få lite ont i fötterna. Men det är inte varje dag. Annars inget speciellt. Många frågor om det inte är tvillingar jag väntar. Tror faktiskt varje ny människa jag träffar, som frågar när jag är beräknad frågar om det inte är tvillingar. Är ju faktiskt 2 månader kvar... Måste verkligen ha en jättstor mage. Ja jämför jag med andra som ska ha bebis som är beräknad innan mig, så har jag rätt större mage än dem. Men det går ju direkt inte att göra något åt.

Igår var syster och jag på Ikea. Nu tror jag att jag har allt vi behöver i lägenheten. Nu inväntar vi bara att sängen ska komma. Beräknad leverans 12 april. Hoppas verkligen inte den kommer senare! Sover ju på luftmadrass, och jon sover på tältsäng. Vill ju ha fint i sovrummet när man fyller år!

Veckans schema

Måndag - Fixa och dona här hemma. Sy gardiner.
Tisdag - Föräldragruppsträff nr 2. Om förlossningen
Onsdag - Info från sjukgymnast till gravida. IC Fashion show på kvällen.
Torsdag - Bm-träff. Ska träffa mamma ;-)
Fredag -
Lördag -
Söndag -

Verkligen fullspäckad vecka. Men på något vänster så brukar dagarna fyllas upp rätt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0