vecka 29+0 <3

Söndag och har nu genomgått 29 fulla veckor! mihihi 11 veckor kvar! :-) Är ju toklite. Men känns ändå lite motigt att behöva växa i 11 veckor till. Det är inte att det är jobbigt att bära magen. Jag är lite orolig över att de extra kilona ska vara svåra att få bort, och att huden på magen kommer vara ulgy as f*ck. Sedan får jag lite ångest av att vågen ska visa så höga siffror.

Har haft en supertjockishelg! Och det jag äter, verkar vilja stanna kvar i kroppen. Verkligen känt mig tjock, på det fläskiga i sättet och inte det gravida sättet. Vågen i Sollefteå är mongo och enligt den ska jag ha gått upp nästan 4 kilo sedan i onsdags. Imorgon ska jag väga mig här hemma, och sen inte väga mig på två veckor!! Och under dessa veckor ska jag försöka undvika att superfrossa, som jag gjort de senaste två veckorna. Och börja motionera igen, har verkligen förslappat mig den senaste tiden.

Jaja. I helgen har Jon och jag varit i Sollefteå hos hans bror Joel och Joels tjej Evelina. :-) Det har varit väldigt trevligt och mysigt (och mycket götta). Har bara slappat. På lördag tog vi en fika på stan med Bylin, Torbjörn och Torbjörns tjej. Så det var trevligt att träffa dem en sväng också, blir ju väldigt sällan!

Evelinas syster Emilia är också på tjocken, och byter vecka samma dag som jag. :-) Emilia är 2 veckor före, men vi har rätt lika stor mage, om inte jag har större.. Men det är ju som vanligt, jag har större mage än alla som ska ha före mig ;-)

Jag i v. 29 och Emilia i v. 31


v. 29+0


Tjockar vidare i soffan hemma


Syns kanske dåligt, men min arm blev blå efter bm Eva stack mig i onsdag. :-P Och det gör lite ont! Nu efteråt :-P


Kommentarer
Postat av: Karin

hmm. Mina gula trosor?

2010-03-14 @ 22:30:31
URL: http://karinostman.blogg.se/
Postat av: Kat

Nee

2010-03-14 @ 23:11:31
Postat av: Monika

Oj så magen har växt sen jag såg dig :) Du har en stor och rund mage, men en sak är jag säker på, du är INTE tjock! Du är finfin :) Hoppas allt är bra.

2010-03-15 @ 14:40:00
Postat av: lukes

Oj! Grattis till babyn :D När kommer den då?

2010-03-15 @ 15:10:56
URL: http://lukes.devote.se
Postat av: Camilla i usa

Grattis till graviditeten! Jag ar i vecka 12 och kan inte vanta tills bebis kommer! Nar har du BF?

2010-03-15 @ 15:41:25
URL: http://mopsmamma.blogg.se/
Postat av: Stephanie

hejsan.din mage är faktiskt större.allt bra med dig.kram

2010-03-15 @ 15:45:09
URL: http://steffiis.blogg.se/
Postat av: Camilla i usa

Tycker du tiden gar fort? Tycker det gar sa langsamt!! Men da ar det inte langt kvar for dig :D



jag har BF 1 Oktober sa jagmaste vanta hela varen, sommaren och hosten :( Suckkk

2010-03-15 @ 16:57:02
URL: http://mopsmamma.blogg.se/
Postat av: Molle

Men gud vad du växer fort :) så himla fin mage du har! du ska se hur min ser ut nu efteråt, fruktansvärt fuuuul :p men ja ha ju vare på tjocken två ggr så...ja få väl skylla mig själv. längtar tills man få gosa med eran lillskrutt också ju! :D

2010-03-17 @ 11:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0