tjosan i trosan

Idag var det träff med föräldragruppen. Gick igenom förlossningen. :-) Har rätt bra koll redan innan, men känns bra ändå att gå igenom. Sedan att jag vet att Jon nu också vet ;-) Har ju en bok som jag vill att han ska hinna läsa. Han började faktiskt igår ;-) Vi fick även se en film, kändes ju bra att man fick se att man faktiskt kan skratta under förlossningen ;-)

Sedan ska jag lägga upp den snyggaste bilden från helgesn bad. :-D Tur att alla är så snygga. Min navel måste verkligen vara världens snyggaste. Den har verkligen vänt på sig helt och hållet, sedan är den verkligen uttöjd där hålet från piercingen går. well well. :-P


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, eller hur! Känns skönt att åka ner till våren i Frankrike nu, och hoppas på att snön har försvunnit när vi kommer hem!

2010-03-31 @ 12:28:33
URL: http://taggtroden.blogg.se/
Postat av: Katarina

Tycker det är fler som ser lite gravid ut. ;) Haha.

2010-03-31 @ 16:06:29
URL: http://www.kayarina.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0