Onsdag

Idag gick jag in till stan för att träffa mina mamahomies Elin och Evve, vi gick på en 25 minuters promenad runt arenen. Skönt att få komma ut och röra på sig! Gillar inte att sitta inne när det är så fint väder :-) Sedan mötte vi upp mamahomiesarna Maria och Maria för mat på Brownies. Åt en jättegod sallad! Måste äta där fler gånger ;-)
Satt säkert tre timmar och kacklade om allt från barnvagn, försäkringskassan till förlossning och viktuppgång ;-)
Sedan fick jag skjuts hem av Elin! Tack för det! Känner att jag verkligen inte pallat att gå uppför storgatan. blöö.

Sedan är det nog så att jag skriver fel när jag byter vecka... eller. Jag blir förvirrad i alla fall. Men hur som haver är jag beräknad den 30 maj! Och det är en söndag. trodde man var beräknad på vecka 40+0. Men har idag fått lära mig att det är 39+6 som är den beräknade dagen. Alltså måste jag ju byta veckor på måndagar? Men nu har jag ju kört med söndagar, och tagit en ny bild varje söndag, så jag skiter i det, och fortsätter som jag gjort! ;-D en dag hit eller dit.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Det kan tänkas vara mögel i rummet som är i källaren. Det kan betyda att väggar behöver slitas ned och golv upp. Inget vi känner att vi vill ha. :( Dessutom så kostar det 7500kr att besikta huset och om det är som vi tror, känns det inte så värt längre. :( Mycket tankar och funderingar just nu...

2010-03-18 @ 14:02:21
URL: http://www.kayarina.bloggie.se
Postat av: Katarina

Sedan skadar det inte om lägenheten skulle bli såld i samma veva. Men det kan man inte veta i förväg. ;(

2010-03-18 @ 14:14:13
URL: http://kayarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0