30+0!!

Ja jag sa tidigare att jag skulle strunta i att jag bytt vecka på fel dag, men asch. Nu blir det veckobyte på rätt dag! :-P
Vecka 30+0 nu alltså! Galet, tokigt, herrejösses. Bara 10 veckor kvar alltså. Tycker inte mig se några tydliga bristningar än. Det är så konstigt det där. Tycker de verka komma och gå. Kanske beror på ljuset också. Men jag tror jag inspekterar min mage varje dag efter bristningar. Jag gör det nog för att mentalt förbereda mig när jag ser att de är på gång. :-P Brisningar har jag annars på arslet och på sidfläsket. Men jag vet att jag haft bristningar där sedan tidigare, vet bara inte om det blivit fler nu eller om jag bara kollar noggrannare nu.



Lördag och söndag spenderades  i Sundsvall. :-) Jag, jon, jons två bröder med respektive var i väg på Wallmans salonger på södra berget. Riktigt kul, och duktiga var det! Maten kunde varit snäppet bättre, men helt okej!
Sedan på söndag blev det en snabbvisit på Ikea. Beställde madrasser, bäddmadrass och en Hemnes sängstomme! Äntligen! Men tyvärr kommer det typ ta en månad att få hem grejerna eftersom centrallagerts tak hade rasat in. Sedan var jag ute efter vägghyllor, som givetvis var slut. Och Jokkmokk-bordet gick inte att få på hemkörning heller. Så nu måste det bli en ytterligare tur till Ikea.

Jag och Evelina på hotellrummet

Jag och Uffe

Wallmans-gänget

Evelina, Karin och Jon

Killen fyllde 30 och såklart skulle han upp på scenen


Uffe, Leni och Joel
Våran servitris! Grabbarna var skitnöjd med henne!

Kommentarer
Postat av: Karin

hihi du är så fin katarina :D Och fin klänning hade du också på wallmans. Och du, vad gör det att det blir en ikea-tur till? då blir det du och jag igen. Du och jag :P Kanske om vi tar med nån girlie till. Men killarna får ICKE följa med! Det med basta

2010-03-24 @ 00:31:29
URL: http://karinostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0