weeee! <3

Natten till idag kände vi av lillan för första gången på riktigt!! <3
Alltså natten mellan v. 19+3 och v. 19+4 hände det. Jon och jag låg i sängen och jag tyckte det kändes i magen. Har känt tidigare, men ej varit säker. Har tyckt att det alltid är pulsen jag känt. Jag la mig på sidan, den sidan där jag hade känt något. Jon la sin hand mellan min mage och sängen, och sedan får han några småkickar på handen samtidigt som jag känner i magen! <3 Och så säger han att det där var då inga pulsslag! hihi det var så roligt! Vi skrattade båda två :-D
Det känns som småpickar innifrån magen. Mys mys :-)

Nej imorgon tycker jag att Jon och jag ska städa ut julen och få det rent och fint här hemma! En städardag!


Kommentarer
Postat av: Katarina

vad mysigt med småkickar! men jon kan väl också städa ut julen? ;)

2010-01-08 @ 17:06:45
URL: http://www.kayarina.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0