v. 21+0!!

Idag är det vecka 21+0! weho! :-D  Känner nästan dagligen någon som småbuffar där inne. Märker oftast när man är stillasittandes eller ligger. Märker ingenting när man är uppe och går och håller på med saker.

Och det här med vikten. ojoj. På morgonen utan kläder står det oftast på 69,6 kg! Alltså dagtid med kläder och mat i magen måste vågen stå på över 70 kg. Ja det är bara att vänja sig. Men jag hade ju som plan att inte gå upp mer än 70 kg till nästa barnmorskebesök, alltså v. 24-25. Det går då inte att styra det här! Och vart ska det sluta. :-P hihi. Ja men förhoppningsvis stannar det på 12 kilo sammanlagt. 15 kilo kan jag gå med på också. :-)

Nej nu ska jag äta ett äpple innan middag med Molle och Sofia! :-) Sedan ska jag till Jennie och hänga. Längesedan vi sågs känns det som. Men det var kanske två veckor sedan. :-)

Magen i v. 21+0


Leo sitter och spanar när man badar.

Kommentarer
Postat av: Karin

Leo har lärt sig det där med att posera. huvudet när kameran så att kroppen ser liten ut ;)

2010-01-21 @ 18:10:40
URL: http://karinostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0