v. 20+0! Hälften kvar!

Ojoj! Nu ni!
Igår föddes Alva!! Mona och Davids lilltjej. 23.30 såg hon världens ljus! Välkommen välkommen! :-D hihi. Äntligen! Jag hade ju den turen att jag har redan fått träffa henne. :-D Jobbade på sjukan idag, så Mona bjöd ned mig att komma utanför BB så att de kunde visa upp Alva. Så söt!! liten liten, men stor. Nästan 4,4 kg och 53 cm lång :-) Nu längtar man tills det är dags att få komma och hälsa på.

Annars så är jag nu i v. 20+0! Precis hälften kvar, och jag tycker det har gått så galet fort. Hoppas man hinner bli less på magen innan bebisen kommer! Så man kan känna sig lite redo ;-)

Jag har hittat en bild på internet som visar på ett ungefär hur stort ett foster i v. 20 är. Och jag känner mig som värsta fläskot bredvid den där tecknade. hahah men äsch då! Jag har ju blivit så givmild med smickrande bilder, så varför sluta nu. Enjoy!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0