hoho!

Är nyss hemkommen från Umeå. Har varit och sett Avator i 3D med Jon, Håkan och en annan kille. Den var jättebra! :-D Coolt med 3D också.

v. 19+0 idag! :-D Snart halvvägs. mihihi Tog nya bilder idag, men tyckte nästan att magen såg lika stor eller nästan mindre idag. Beror nog på vad man ätit och om man andas in eller ut när bilden tas ;-) Melker fick också vara med på bild idag! Fast han ser inte så glad ut :-P Ni får med lite rumpskåra också, det bjuder jag på. För Jon ser inte sånt när han knäpper kort... :-P

Imorgon börjar verkligen den hälsosamma livet. Ska äta riktig frukost. Ut och röra på mig lite varje dag. Och helst träna 2 gånger i veckan. Nu jäääklar! Ska inte väga mig förrän nästa söndag också. Förhoppningsvis står inte vågen på över 70 då ;-)

Sedan tycker jag att Monas bebis ska ta och komma ut nu. Jag har chansat på femte jan. Men har haft på känn på slutet att det skulle vara den fjärde. Men då måsta det ju börja hända saker om det ska ske! :-) Komsikom


Kommentarer
Postat av: Katarina

haha. han ser inte helt nöjd ut. men fin är han. :)

2010-01-04 @ 16:30:47
URL: http://www.kayarina.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0