vecka 26+0

Hej och hå! Nu tycker jag magen verkligen är stor. Och den ska ju bli större. så mycket större. Glömde ta bild på min ljusa sträng, men det kommer. Kanske inte syns så mycket nu heller på bild.

Idag har jag jobbat kväll och det har gått bra. :-) Jobbat med Mia och Therese. Och Therse ska få barn i mitten på maj, så vi har varit två tjockisar :-D

Och det verkar som att vi får sålt vårat köksbord också! Hurra! Var ett par som var hit ikväll och tittade, men att de skulle hämta det imorgon. Perfekt! Nu måste vi bara köpa ett nytt ;-P

Jag vill fara på Ikea, men Jon vill inte att jag ska fara. Han vill inte ha mig ute på vägarna, men om han är med, går det bra. Tok-kille! Har tänkt köpa lite grejer där, smågrejs till bebis och lite annat. Har nog bestämt att köpa ett litet köksbord från Ikea... Men ja. Båda mina farbröder ska faktiskt till Övik, (de bor i Sundsvall) kanske någon av dem kan köpa det... Får höra imorgon.

Bebismagen vecka 26+0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0