vecka 24+1

Idag är man i vecka 24+1. :-D Alltså i vecka 25.
Det senate är väl att jag har börjat få ont inne i kroppen, i brösthöjd. Gör ont och är som tryck. Nästan som en hjärtattack, eller inte ;-P Men jag tror det beror på att det börjar bli mindre plats i magen, och att det är som halsbränna. Även fast det inte känns som så, och det kan göra väldigt ont. Men brukar gå över på ungefär 20 min. Och när det inte gör det tar jag ett glas samarin och då brukar det släppa.

Den här veckan ska bli nyttiga veckan. I all fall fram till lördag ;-) Ska till barnmorskan på fredag, så då blir det mäta, väga med mera. Jag har ju överstigit mitt mål på 70 kilo till vecka 25, när det var dags för nästa barnmorskebesök. Men nu är ju den tiden här, så ja.. Jag ska försöka hålla mig någolunda still på vikten jag har nu. :-P Önska mig lycka till!

Och nu är jag såklart fikasugen. Ska hålla mig till närmare åtta, för sedan är det ju ändå till frukost innan jag får äta igen :-( snyft! ;-P


vecka 24+1


Kommentarer
Postat av: sandra

men tack älskling :D

allt väl?

2010-02-11 @ 15:48:09
URL: http://sandraliksom.blogg.se/
Postat av: Katarina

du har ju en bebis däri. klart att du växer. tänk på bebben nu och stunta i kilona. :) <3

2010-02-11 @ 16:07:28
URL: http://www.kayarina.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0