trevlig tjockis-dag

Idag Fredag har varit en väldigt trevlig dag! :-)

Först var det fika med mina mama-homies. Kul att äntligen få träffa några av dem! Så man får ett riktigt ansikte och röst när man pratar med dem på internet :-D Blev i alla fall fika på Örnsköldsviks kyrkas församlingshem.

På väg in till stan!


Sedan så fick jag ypperligt trevligt besök av Mona och Alva! :-) Mysjänta! Och liten är hon! Snart två månader är hon också. :-) Dags för fika nr 2. Blev te och Herman.



Och senare under kvällen så for vi till födelsedagsbarnet Sophie som blir 24 år idag! :-) Hurra för henne! Där blev det fika nr 3. Kladdkaka med grädde och hallon. Candy! Och dricka och ostkrokar!!

Idag gjorde jag förresten något så exklusivt som lax i ugn på dillbädd med pressad potatis. Och som kronan på verket gjorde jag en modifierad trysundasås till! Blev rätt bra. Jag som inte är någon hejare i köket. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0