bokat för info

Nu har jag bokat träff för information på försäkringskassan ang föräldrapenning. Verkar ju vara en galen djungel det där. Vill ju göra rätt från början, så man inte blir skyldig eller något sånt. Varför ska allt vara så krångligt för  dessa kassor, försäkringskassan, a-kassan... Det blir iaf Tisdag 15.00

Igår hände det mest underbara. Jag fick brev från aea -akademikernas erkända a-kassa. (Brukar oftast inte vara underbart) och jag är beviljad a-kassa! :-D Nog för jag tyckte att jag borde vara det, men kunde inte vara säker då jag inte jobbat 6 månader i streck.

Magnytt: Börjar se ett svagt treck mellan naveln och murran. Ajsing, att det redan ska vara dags för det? Blööö. Men tydligen ska det försvinna sen. Hoppas det stämmer!! Det är i alla fall ingen bristning. Puuh!

Fick faktiskt jobba igårkväll, och ska få jobba på söndagkväll. Tre veckor sedan sist. :-)

Kommentarer
Postat av: michaela

ÅHH DU HAR EN BLOGG hur fan kan ja ha missa de :D

2010-02-20 @ 12:02:18
URL: http://michlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0