hej hej!

De senate dagarna har Iris verkligen kommit på hur man använder rösten. Gulljäntan. Gör olika ljud. Men de kommer nästan bara när hon ligger ned. Antingen i babygymmet, eller när man byter blöja och hon är nöjd. :-)

Något annat kul att idag har hon klarat av att ligga för själv jääättelänge i babygymmet. helt otroligt. Imorse låg hon kanske 30 minuter, och nu har hon nog legat 30 minuter också :-D Skönt för mamma! Då jag annars får lov att bära omkring henne, eller ha hon i knä. Innan idag så vill hon på sin höjd ligga för sig själv i allra max 10 minuter. Oftast är det 3-5 minuter.

Sedan ska vi börja med nya sovrutiner. För just nu ser det ut såhär. Jag och Jon lägger oss vid 23.30-00.00 -tiden. Och då lägger också Iris sig. Men tänker nu ändra detta till att hon får lägga sig tidigare och i sin egen säng. Ja vi får väl se hur det går. Men ska i alla fall börja idag.

Nej undra om man hinner fixa lite kvällsfika till sig själv innan det är dags att bära på jäntan ;-P

.. 1,5 timme senare. Nu ska jag ta för mig fika!! Nu ligger hon i sin säng. spännande. Får vi se hur länge hon sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0