week 33+0! yeay! <3

Idag på denna fina dag har bebis och jag gjort 33 fulla veckor! 33+0!

Klockan elva idag var jon och jag på Soc och skrev på papper om att jon är den blivande pappan. :-) Så nu finns det på papper också, inte bara i min mage. Sedan träffade vi Jons bror som besökte Övik, tog en lunch på Rickard Sångkock! Alltid supergott där! Det blev fiskgratäng och potatismos för min del.

Snart kl tre ska vi till Jons kusin och sälja en tavla och fika lite :-)

Och sedan kl fem ska jon på pappagrupp! :-)

Nu måste våren fortsätta för jag har gått ned med vinterjackorna och alla mössor och vantar till källaren!

vecka 33+0

Kommentarer
Postat av: Anna

Inte länge kvar nu:)

Jag ska ta och he bort vinterkläderna också...tar sån plats! Fram med vårjackorna <3

2010-04-13 @ 22:49:15
URL: http://nikeii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0