vecka 34+0

Vecka 34+0 Himmel och pannkaka. Ytterligare en vecka har gått. Inga bristningar än tror jag i alla fall. Eller de vanliga på låren är kvar. Vet inte om de har blivit fler. Men det är mest magen jag bryr mig om :-P Tror både Molle och Mona började få bristningar i vecka 35+36.. Så vi får se hur det blir fram över. Känns som att risken för bristningar ökar för varje vecka som går. Men men det får väl bli så då! :-P

Mamma tror hon kommer väga över 4 kilo i alla fall. Men som jag sagt några gånger. Ju större hon är, desto mindre är jag ;-)



Det är svårt att tro att den där magen ska växa i 6 veckor till..
Man minns knappt hur det var att ha vanlig mage. Och jon säger att inte ens kommer ihåg hur jag såg ut innan magen ;-P Kanske är bra det. för jag lär ju inte se ut så igen haha

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det är jättemysigt att ha fönster över arbetsbänken sådär, och vi har ju fönstret ut mot altanen och ner över lägdan så det är fint :) :)

Men de sista veckorna växer väl inte magen och bebisen så mycket va? Har jag för mig :)

2010-04-19 @ 15:45:43
URL: http://taggtroden.blogg.se/
Postat av: Miwa

Desto större bebis desto större chans att spricka??

2010-04-19 @ 20:33:20
Postat av: Miwa

Jag sprack inte förra gången och tänker undvika det denna gång också :) . Tog epidural förra gången.

2010-04-19 @ 22:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0