tjo!

I fredags fyllde man år. 25 år. jösses jösses :-) Var en toppendag. Först till mamma på bm-besök. Allt var bra :-) Huvudet fortfarande neråt. Men rörligt. Den ska alltså bli fixerat. Eller förhoppningsvis bli det. Så bebis är på plats när man ska föda ;-P Sedan fikade jag med mina mama-homies på församlingshemmet. Mycket trevligt som vanligt! Och fick träffa lilla Anton! Spännande nu när det kommer fyllas på med bebisar eftersom :-D Sedan på kvällen var det firande hos syster.
På lördagen fortsatte firandet hos mig. Också mycket bra :-) På kvällen blev det liiite förfestparty för de som ville.





ååå märker att jag faktiskt blir svullen om händer och fötter runt den här tiden på dygnet. tjockisfingrar. och stackars feetings som annars får bära den här kroppen, ska tvunget bli svullna på kvällen också :-P

Har ju funderat kring det här med bärsjalar. Jag vill nog bära våran lilla bebis i sjal. Tycker ju inte att de är dirket snygga. Men känns ju rätt praktiskt. Jag vill ha sjal och Jon vill ha babybjörn. Men jag gillar inte riktigt Babybjörn då de är "hårda". Jag har nu efter mama-fikat hittat den jag nog kommer köpa! De är ju inte billiga de där sjalarna... Men mama-Emma visade upp lite sjalar, och då visade hon en ergonomisk bärsjal! Tror faktiskt Jon kan gilla den också. Men ja inte är den billig, hittade på nätet, runt 1700 får man punga ut. Men då ni! Jag har hittat en billigare variant som jag tror kan fungera rätt bra också! De heter Mei Tai och kostar cirka 900 kr.
Tror det kan vara värt det ändå. Särskilt när vi har tvättstugan i en annan trappuppgång. Bra att ha lillan med sig, sitter hon som där hon sitter hela tiden och man kan jobba med händerna samtidigt. Kan man diska och laga mat och annat roligt ;-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill också ha bärsjal den dagen vår bebis kommer :) :) Verkar så bra och praktiskt, men jag tycker att dom är snygga ;D Och Erik håller med mig också... :)

2010-04-19 @ 08:13:50
URL: http://taggtroden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0