bad preggo day

Ja damn hormones har gjort mig på dåligt humör. Lite igårkväll och fortsättning idag. Just nu känns det lite bättre.
Bara jag håller mig undan speglar. jag har världens sämsta hy, har alltid haft och kommer antagligen för alltid att ha. Min mongo-tunna hår kommer aldrig bli tjockt. Och mamma säger att det är mest troligt att jag kommer tappa mängder när lillan har kommit till världen. Det kommer se ut som att jag går på cytostatika. Jag hatar att ha tunt hår. Vill inte klippa mig heller, för jag vill ha långt dagen jon och jag gifter oss så jag kan ha någon fräsig frilla. Nu hur det ska gå.. Lär väl ha typ 10 hårstrån kvar. less och ledsen blir man. suck.

anus!! 


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag tycker du är duktig på att dölja ditt tunna hår om det nu är så tunt som du verkar tro.

2010-04-03 @ 21:02:40
URL: http://karinostman.blogg.se/
Postat av: Katarina

Jag håller med Karin. Jag har aldrig sett dig som en med tunt hår. Herregud, det finns många som har betydligt tunnare hår. Jag har inte särskilt tjockt... :( Sedan är du snygg som du är. Punkt.

2010-04-05 @ 15:04:29
URL: http://www.kayarina.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0