måndag

På torsdag ska jag fixa håret! Spännande värre. Undra hur det blir.. säkert inge tokerier. :-P
Men då kanske man inte ska bada på lördag... Så att det inte blir grönt! tänkte jag inte på...

Imorgon ska Karin och jag börja med opponeringen på Josefine och Simons projektplan, hoppas det går bra, men det borde det göra. Så, KARIN, se till att komma hit vid NIO!!

Man kan undra om det är svårt att få det som Jon och jag har. Tycker inte det borde vara det.....? Allt flyter så bra med oss. Vi vill ju vara med varandra, det är ju därför vi är tillsammans. Det heter ju tillsammans. "ju mer vi är tillsammans, tillsammans, tillsammans, desta gladare vi blir". Det är ju sant det där med "give and take relationship"
Som nu, nu har jag diskat, trots att det är Jons tur. Jag hoppas att han blir glad när han kommer hem ;-)

Jag tror att man ska ha lite krav för att kunna bli lycklig. Men inte så höga krav att ingenting duger. Sedan måste man våga prova. Annars händer det ju ingenting.

Jag anser mig i alla fall lycklig, och känner jag Jon så är han också lycklig.

Nu ska jag lyssna på ELVIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0