hej och hå



Jag tar den här listan från Linda som hade tagit den från Elin :-)

Vad heter ni?
Katarina Östman och Jon Häggqvist

Hur träffades ni? 
Jag flyttade in med tre grabbar i umeå höstan 2005. Niklas och Martin kände jag sen tidigare. Jon kände jag inte.

 Är ni förlovade? 
Jag tänk för det är vi! hihi

 Bor ni ihop? 
Har alltid gjort, sedan 2005 

 Har ni barn?
inte än

Har båda körkort? 
yes 

 Isåfall, vem kör bäst? 
Jon. Jag tycker om att åka. 

 Kommer du ihåg er första kyss? 
Nej. Vi var båda fulla.  

Vem sa "Jag älskar dig" först? 
Jag sa det i fyllan efter ett halvår. Vi var lite bittra på varandra och i stridens hetta hände det.

 Vem är äldst? 
Jon blir 25 i augusti och jag blir 24 i april. 

 Vilka stjärntecken är ni?
Jag vädur, Jon... öööö nu tänker jag gissa, men han kanske är jungfru?

 Vem fyller först på året? 
Jag

 Vem är längst?
Jon 183 cm och jag 174 cm.

Vem sjunger bäst?
Ingen aning, vi är dåliga båda två. Men det kan vara jag.

Håller ni i handen på stan? 
Alltid

Kände ni varann innan ni blev ihop? 
Nej.

Blev du kär vid första ögonkastet?
Nej inte kär, men intresserad. :-)

Har ni någon speciell låt?
Ingen direkt som vi säger "det här är våran låt".

Har ni varit utomlands tillammans?
nej inte än.

Vilket är ert bästa minne?
Nyår 07/08 kanske :-)

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Vi gör mat. Sitter framför tvn/datorn. Lägger oss i sängen vid elva och kollar på två avsnitt av scrubs.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Alltid

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 
Ja hur tjock är en vägg. 15 cm kanske. Vi hade våra sängar vägg i vägg.

 Blir du lätt svartsjuk?
Nej. jag har drömt två gånger att jon har legat med någon annan. I de drömmarna var jag inte ens svartsjuk.

 Brukar ni bråka?
Bråka och bråka, vi brukar bli less och sura på varandra.

Ringer eller SMS:ar ni mest? 
Ringer mest

 Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? 
Ansiktet

 Brukar nån av er prata i sömnen?
jag mest. Men imorse sa faktiskt jon "Match"

Kommentarer
Postat av: jon

mäh älskling, jag är ju 187 cm lång! och så tror jag nyår 08/09 var bäst. ;) annars en bra och korrekt lista. :-D

2009-01-31 @ 01:17:22
Postat av: kat

haha men oj. vad skrev jag? jag tänker inte så långt ibland.

2009-01-31 @ 12:16:27
Postat av: Maria J

Haha ^^ ni är söta ;)

2009-01-31 @ 20:15:51
Postat av: Skarran

Jag snodde den där listan av dig också! =) Tyckte den var lite rolig...

2009-02-02 @ 16:07:38
URL: http://mariaskarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0