hej hej hemskt mycket hej!

Ja då var det en ny vecka, fast i tjockisheten är den en ny vecka plus en ny dag, alltså vecka 18+1 idag! Hann inte med att ta veckobilden igår, för vi brummade i väg till Sundsvall och glömde kameran. :-)
Våran våg har de senaste dagarna varit lite koko så jag litade inte helt hundra på den. Vägde mig i Sundsvall.. (!) Alltså, innan jul hade jag gått upp 3 kilo.. Nu efter jul har jag gått upp 6 kilo!!!! Vågen stod på 69,5 kg! Nog för att det var kväll och jag hade kläder på mig, men ändå. Imorgon ska jag prova våran våg och se vad den visar på morgonen, och utan kläder. Kanske ska kolla redan nu ikväll om vi har något passande batteri...

Annars så är magen större än någonsin, och det verkar inte som att den tenderar på att sakta ned ;-)
Nu är det inte länge kvar till ultraljud heller!! På onsdag, kvart i tolv smäller det! :-D Ska bli sjukt kul att se vilken det är som gömmer sig där inne. Hoppas på fina bilder som jag kan lägga upp här sen också. :-)

Jag väntar på att få känna nå rörelser, men än så länge tror jag inte jag har känt några. Vill vill vill! Längtar tills man verkligen vet att det är bebisen som kickar där inne.


Naveln har börjat puta lite utåt också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0