home sweet home

Hurra! Nu är jag hemma! Och behöver inte fara tillbaka till Sollefteå på söndag. :-)

Idag ska jon och jag ned en sväng på stan. ska köpa lite grejer till Jon som ska vara Kizz-medlen imorgon på Jossan och Tegas halloweenfest. Själv ska jag se på skräckfilm med Jennie och Ana! :-) :-) Kanske man ska baka något också.. Men vad?
 

Efter vi varit på stan ska vi upp till sjukan och hälsa på Jons farfar Robert, som har amputerat foten. Och senare ikväll ska vi till min farmor och äta och se på idol! :-) Det blir toppen det!

Kommentarer
Postat av: kerstin

Sp bra ni har det då! Ha en skön kväll!

2008-10-31 @ 14:00:34
Postat av: Anonym

meeen vad söta bilder:)

hihihi:) PUSS

2008-10-31 @ 18:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0