lonely lonely me

Har så otroligt tråkigt. Mungiperna nere i golvet. Går fram och tillbaka ned släpande fötter. Hur tråkigt kan man ha på en skala.
Jon är hos Nordin, de ska nörda och kolla på fotboll eller vad det nu var.
Jag ska se på greys iaf. Pappa ska komma med ägg och marmelad. Om jag orkar ska jag göra scones. Nån som vill ha?

Det dumma är att man tror att någon homie ska höra av sig. what are the odds liksom.

Jag längar i alla fall till lördag, till jennie, till jennies party. Jag planerar på att vara top notch. Och ha den heta blåa klänningen. (som anna också har, evigt tacksam att jag också fick köpa den).

puss


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hallå! Jag hade faktiskt aptråkigt igår med. Du kunde ha ringt till mig, eller tvärtom ;)

Ikväll ska jag hem till Husum och gratta Sebban.. Han fyller 17 idag :O Helvete vad tiden går fort.

2008-11-20 @ 09:51:18
URL: http://shiara.blogg.se/
Postat av: kat

jo jag vet :-P man är så dum, haha, idag känns det iaf som en bättre dag. håhå

2008-11-20 @ 14:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0