kakans utmaning

Karin har gett mig en utmaning om att berätta sju saker om mig själv:

Regler: Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa. Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

Jag vet inte hur man länkar så det skiter jag, sedan tror jag att alla jag känner som har blogg har blivit utmanad redan.

  1. Jag tycker det känns som att mitt hår är lika sprött som ett korthus. Känns som att jag tappar hälften av hårmängden när jag tar i det, duschar eller liknade.
  2. Jag skulle hur lätt som helst kunna fettsuga mina ben.
  3. 99% av alla gånger så somnar jag före Jon.
  4. Jag går in på facebook, bilddagboken, allas bloggar och hemnet dagligen.
  5. Är helt beroende av Cheerios och mjölk. Skulle kunna äta det till frukost, lunch, middag och kvällsfika. (i alla fall just nu)
  6. Karin och jag väger nästan lika mycket nu. Jag väger typ 4 kilo mindre.
  7. När jag ska sova och ligger och blundar, tänker jag ut hur mitt och jons hus ska se ut invändigt. Tapetserar och möblerar i tanken.
Jag utmanar alltså ingen

Kommentarer
Postat av: karin

tänkte inte på att du kallade mig kakan lol

2008-11-08 @ 11:15:22
URL: http://karinostman.blogg.se/
Postat av: Sofia

Läste Melker och Leo's blogg nyss. Vart har ni bokat tid för the cäääätz? På djursjukhuset? För i Domsjö så hade jag kunnat få en tid nu i veckan redan om jag velat :P Men det kunde jag inte, saknas pengar så det blir den 2a december för Martin. Jag vågar inte fara med honom till djursjukhuset, har inget förtroende alls för dom.

2008-11-10 @ 16:08:59
URL: http://shiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0