Lördag

Hurra hurra för Kevin!!! sedan är han snygg också.

Suck! Idag hade jag omtenta på läkemedelsberäkning. Första tentan hade jag två slarvfel. Man måste alltså ha alla rätt för att klara den. Två slarvfel. suck suck. Varför kunde jag inte gjort rätt första gången? Hade iaf omtenta idag, jag blev helt nollställd på två frågor. Men efter ett tag fattade jag den andra iaf. Men första, huahuahua. Jädra Kalium-tillsats!!! Kommer bergis ha 1/3 fel på den frågan, och kommer få göra om igen!!

Nej, ska plugga lite nu, skriva på projektplan. sedan blir det middag på olearys med lovely Jon, Karin, Anna, kanske Olle, Hella och Linda, Toffe och Petra :-)

Sedan kanske det blir hos Jennie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0