Briller och fläsk

Jag är inte ämnad för att bära glasögon. Jag passar inte alls i glasögon. Så irriterande att se dåligt. Jag har varit på tre glasögonaffärer och kollat briller idag. Ingen som passar. SUCK. Jag passar ju inte ens i de jag har nu. Lyllos er som ser bra!

Efter noga beräkningar och analyserade rapporter så måste jag tappa fem kilo. Ett kilo från arlset och två från vardera ben. Sedan blir det nog bra! Ja lite från magen också, men det får komma med i farten.
Med tanke på att jag inte är miljonär kan jag icke skaffa mig plastbröst. Då är det billigare alternativet att tappa några kilon isället. Kampen mot den mer propersionella kroppen. Det är ju trevligare att vara liten på hela kroppen än bara överdelen.
Alternativen är ju att bli större på pattarna eller bli mindre på röv och lår.

Hoppas hoppas Jon vill ut och gå helst springa ikväll..


Kommentarer
Postat av: Karin

Det är tur att du finns. För om inte du fanns, vem skulle då vara den fulaste människan på jorden? Men de absolut minsta brösten, de bredaste aschlet, tunnaste håret, grövsta benen.. ja, vad mer? du kan ju fortsätta fylla i listan

2008-08-25 @ 16:41:57
URL: http://karinostman.blogg.se/
Postat av: Linda

Men snälla Katarina, vad pratar du om? Du är den mest perfekta människan jag vet. Både till det yttre och till det inre. Du behöver verkligen inte ändra på något. Vadå måste tappa fem kilo? Då blir det inget kvar av dig ju! Vad händer om du inte tappar de fem kilona? Vad kommer det göra för skillnad?

Dessutom finns det ett alternativ till: Bygg bröstmuskler :) Då får man tydligen större bröst, fast i muskler. Ett mycket hälsosammare alternativ än något av de andra!

2008-08-25 @ 18:09:39
URL: http://taggtroden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0